Mijn eerste werkdagje :) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Emma Helleman - WaarBenJij.nu Mijn eerste werkdagje :) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Emma Helleman - WaarBenJij.nu

Mijn eerste werkdagje :)

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Emma

08 Februari 2007 | Nederland, Amsterdam

Eeej mensen uit het lekker koude kikkerlandje ;)

Gistere avond ging ik redelijk vroeg naar bed, werd ik in slaap gezongen door een circustent die bijna in onze tuin staat en een kerk moet voorstellen. Maar ik viel volgens mij al heel snel in slaap :) maar ik was al om 3 uur wakker.. 3 Uur hoe verzin je het en ik maar denken dat het 7 uur was, dus dat viel ff tegen.. Kon ik helemaal niet meer slapen, omdat het al om 6 uur, half 7 licht wordt en aangezien ik altijd een rolluik ben gewend valt dit zwaar tegen en het is nu nog winter hier en in de zomer is het nog eerder licht, daar gaat me nachtrust ;) en dan ligt er langs mijn kamer nog een nest vol puppies die om 5 uur vinden dat ze honger hebben haha :P

Maarja vandaag dus mijn eerste werkdaagje in het warme Sint Maarten.. We hebben helaas nog geen auto, dus de voorbuurvrouw heeft ons gebracht (die er ook werkt).. Het hotel is echt super mooi, alleen het zit echt raar in elkaar, de receptie zit eigenlijk los van het hotel en de meeste dingen worden op de kamer zelf gedaan.. Vandaag hebben we nog niet echt boeiende dingen gedaan vind ik zelf. We hebben alleen welkom pakketjes klaar moeten maken, kamers moeten checken of alles is gedaan, mensen moeten inchecken etc. Het is ook de bedoeling dat ik telefoontjes aan ga nemen, maar heb dit vandaag een keer gedaan pas en dat ging nog redelijk goed vond ik zelf :) Ook moeten we uiteindelijk mensen naar de hotel kamer brengen en daar alle dingen regelen van creditcard en telefoonnummers en ze een beetje rondleiden en dat lijkt me wel echt heel leuk. Er werd me vandaag ook verteld dat het erg druk zou worden, maar er waren maar 3 check ins en dat noemen ze druk!!! Ik had wel een lange dag, ik moest van 9 tot 7 werken en morge ook weer. Vrijdag ben ik vrij samen met Rosalinda en gaan we 's avonds uiteten met de baas en het personeel :) Daarna gaan we waarschijnlijk Philipsburgh in met nog andere Nederlandse Stagaires. Zaterdag moet ik dan in mijn eentje werken.

Na het werk zijn Rosalinda en ik naar Domino's gegaan om daar maar een pizza te halen, want we waren pas rond half 8 thuis en om dan nog boodschappen te doen en te koken dan wordt het wel heel erg laat.. Pff tis alleen heel duur hier.. Voor shampoo betaal je hier bijvoorbeeld 9 dollar en voor een pizza 13 dollar (een kleintje koste maar 7,50 maarja dan nog duur)..

Nu zitten we gezellig te chillen op onze chilstoelen in onze mega woonkamer ;) owja nu ik het toch over het huisje heb, we hebben hier een grote dierentuin.. Op het huis zitten een paar gekko's erg grappige beestjes, langs mijn kamer zit dus een nest met puppies van 6 honden en een grote hond en een soort paris hilton hondje die blind is haha echt heel grappig.. Bij de buren hebben ze ook iets van 6 geiten.. 'S avonds slaap ik ook niet alleen in bed (jaja sorry paul ;)) maar dan heb ik gezelschap van 34.503 muggen.. Dacht dat ik vanochtend niet gestoken was maar ik heb nu een soort frambozen voeten..

Het huisje is voor de rest echt leuk en we hebben echt DE WC, de bril en de deksel is echt geweldig.. Het is geel zacht en het heeft bloemetjes haha. Het is een soort kussentje, als je erop gaat zitten, zak je helemaal weg en heb je echt hulp nodig om op te staan :P En dan hebben we het nog niet over de douche, ze hebben hier heerlijk water op temperatuur niveau -20, schrok me kapot toen ik er gisteravond voor het eerst onder ging, wilde warm water maar dat gaat helaas niet met een knop ;) .. Maar dat schijnt hier heel normaal te zijn, bijna alle huizen hebben alleen maar heel koud water..

Maar mensen ik ga zo weer gezellig douchen en dan met al me vliegende vriendjes naar bed..

Doegdoeg xxx dikke knuffels to everybody :)

Owja ik heb trouwens nu een simkaart :) mijn nummer is 00599 523 7655

  • 08 Februari 2007 - 01:25

    Marende:

    heeeej meis! leuk om je verhaaltjes te lezen:D je hebt het dus goed naar je zin! het verhaal van de muggen komt me heel bekend voor, je ziet bij mij nog een paar stukjes been en de rest is bult hahah! Hier in bonaire is ook alles goed. Succes met alles en we contacten! HAVE FUN dikke kus marende

  • 08 Februari 2007 - 07:49

    Caro:

    heee!!!!meid, ben je niet blij dat je nu eindelijk huidieren hebt??;-) zie dt ons fotoding een mooi plekje heeft gekregen!!succes met werken!!!!!!!!!dikke kus

  • 08 Februari 2007 - 09:24

    Noor:

    Emma!

    Nou meid t klinkt allemaal heel leuk en relaxt! Jij kan echt leuk verhalen vertellen haha! Succes met werken én lekker genieten he!

    Liefs van Noor!

  • 08 Februari 2007 - 10:55

    Linda:

    Hey meisje!! je hebt dus een top eerste dag gehad.. klinkt goed hoor!! beetje acclimatiseren daar zie ik wel..fijn heel die dierentuin om je heen haha:) maar het hotel en het strand :D ziet er zeer goed uit..wil ik ook wel heen:) succes met werken! Kus Linda

  • 08 Februari 2007 - 12:58

    Marlies:

    Zow anders heb je ff een dikke voet man!
    T sneeuwt hier vandaag.. dr ligt echt al een heel pak, geef mij dan toch maar wat zon!

  • 08 Februari 2007 - 13:59

    Anne:

    Zo die voet van jou das nie mis!! beetje hult en bult.. ik heb net in de sneeuw op mijn busje moeten wachten en ik heb ingevroren tenen!! dus stuur maar wat zon hierheen dan kunne we een beetje met je meegenieten!! xxx

  • 08 Februari 2007 - 14:52

    Angela:

    Heej!!
    zoooo echt mooie foto's!! palmbomen..ggrrrrrr ben jarloers :P
    Maar wel super dat je t naar je zin hebt!! echt leuk! Veel plezier daar en ben benieuwd naar je volgende verhaaltjes;)

    En echt lief dat je gister ff belde:) Veel succes nog!! Dikke x

  • 08 Februari 2007 - 21:25

    Hanna:

    Wooow emma!!IK ben echt jaloers! zou er zo heen willen! Wij in de sneeuw en jij heerlijk in de zon!! pffff heb je het beter getroffen dan ik ;-) Maar ik ga in april ook weg met mijn stagebedrijf!!Wij gaan 5 dagen wintersport!!en op kosten van het bedrijf! YESSSSSSS Veel plezier iig he!! drink er 1 op mij!

    kus hanna

  • 10 Februari 2007 - 13:34

    Jet:

    pfffff en als ik er nu al aan denk hoe bruin jij terugkomt, word ik groen van jaloezie :S ;) haha, kuss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emma

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 38352

Voorgaande reizen:

06 Februari 2007 - 07 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: