Eindelijk in Sint Maarten :) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Emma Helleman - WaarBenJij.nu Eindelijk in Sint Maarten :) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Emma Helleman - WaarBenJij.nu

Eindelijk in Sint Maarten :)

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Emma

07 Februari 2007 | Nederland, Amsterdam

Eeej lieve mensen,

Ik ben eindelijk in Sint Maarten :) Vlucht is redelijk goed gegaan, had alleen wat turbelentie in het begin, maar dat was gelukkig weer snel over. Ik had wel iets vertraging, maar dat was maar een half uurtje.

Van het vliegveld werden we (Rosalinda en ik) opgehaald, door onze voorbuurman, hele aardige man. Pff komen we buiten echt zweet begon spontaan te stromen, warm joh dat het hier is, maar wel echt lekker warm :)

We zijn toen met de auto naar ons appartementje gereden, we zitten op de begane grond en het is klein, maar fijn ;) en gezellig.. Morgen krijgen we waarschijnlijk de auto en het is een automaat!!! Dus Emma moet weer iets nieuws leren en volgens mij moet ik ook ff de verkeersregels leren van de Nederlandse Antillen; gewoon lekker rielekst soms rechts wel voorrang geven en soms niet en iedereen is een 'klootzak' als ze iets verkeerd doen..

Daarna zijn we nog ff naar de supermarkt gegaan even wat eten gehaald en heel veel drinken ( is best wel duur hier :( ) en Emma heeft voor het eerst een kant en klare maaltijd gekocht, ben benieuwd ;)

Maar ik ga zo ff nog wat eten en mijn tas / koffer uitruimen en dan ga ik echt slapen, want ben echt heel moe en moet morge al weer om 9 uur beginnen!!! Dus wens me succes :)

Doegdoeg xxx Emma

  • 06 Februari 2007 - 23:53

    Bram:

    Héé Emma, fijn te horen dat je vlucht goed ging...ondanks die turbulentie dan ;) Ik hoor steeds overal dat het warm is, zie groen hier man...Was het hier maar es een keer warm:P..
    Eej maar werk ze! En ik lees je volgende berichtjes snel! XxX Succes he!

  • 07 Februari 2007 - 08:13

    Caro:

    Emmaa!!!Ben blij dat je veilig aan bent gekomen in St. Maarten!!En over t appartement:je bent toch gewend zzo klein te wonen in onze geweldige mini bungalow/garage!!haha!!heel veel succes met werken!!!!!dikke kus

  • 07 Februari 2007 - 09:08

    Romy:

    Emma!! Leuk joh dat je er eindelijk zit! Na al die voorbereidingen en cursus Engels heb je dat ECHT verdiend! ;)
    Ben zo benieuwd hoe het werken is, in dat superdeluxe hotel van je! ;) Maak maar snel foto's, dan kun je ons allemaal jaloers maken!
    Ik ga deze week beginnen met solliciteren, wie weet zit ik na de zomervakantie, wel te chillen op ST. Maarten ;)
    Heey meis, veel succes met opstaan hahaha! En natuurlijk heel veel plezier, met alles wat je nog gaat doen he!

    Dikke kus

  • 07 Februari 2007 - 09:15

    Esther:

    eej emma
    super fijn da je een goede vlucht heb gehad.. heerlijk dat het daar zo warm is..hier heeft ut beetje gesneeuwt en is ut echt koud..brr!! veel plezier en succes me je eerste dag in ut hotel.
    xx esther

  • 07 Februari 2007 - 09:48

    Paul:

    haai schatje :)
    eindelijk veilig op St maarte, gelukkig :) waarom ist daar zo warm en sneeuwt 't hier :(
    Heel veel plezier daar op dat o zo hete eiland en werk ze..
    Ik spreek je snel weer (we moete ff kijke wanneer ik 't beste kan kome he!!)

    hou van jou :)(K)(L)(K)

  • 07 Februari 2007 - 10:06

    Bregje :

    ik heb gistere geschaatst (op open ijsbaan in eindhoven) in de sneeuw en jij zit daar lekker in de zon... mag ik mijn verkoudheid opsture?? ;-)
    (heel klein beetje jalours maar hoor!!)

    gelukkig da alles goed is gegaan.. en nogmaals heel veel plezier!!

    kus

  • 07 Februari 2007 - 10:46

    Gijs:

    He emma!! Fijn dat je veilig bent aangekomen!

    Ik wens jou nog heel veel plezier daar!! En succes op je werk!
    Zal me stap maatje wel missen hoor :(!!

    XXX

  • 07 Februari 2007 - 11:10

    Jet:

    Hej Emma!
    Mooi dat je heelhuids bent aangekomen! Maar je maakt hier wel iedereen jaloers met je 'zonovergoten eiland-verhaal' ;) maar je hebt het verdiend: geniet ervan! En als je wat tijd overhebt --> stuur een klein beetje zon in een enveloppe naar Groningen ;) have fun!
    kus,Jet

  • 07 Februari 2007 - 11:55

    Rob:

    SUCCES;-)

  • 07 Februari 2007 - 12:48

    Marlies:

    Hai hai meis! Gelukkig ben je goed aangekomen :D, heel veel succes met je werken, en ik wil snel mooie fototjes zien! Veel plezier!
    dikke kuss

  • 07 Februari 2007 - 14:25

    Linda:

    Hey meisje!
    goed dat je veilig bent aangekomen..wat gaat de tijd toch snel zeg..wel jammer dat we elkaar niet meer gezien hebben! maar ik wens je echt heel veel plezier daar in Sint Maarten en ik weet zkeer dat dat wel gaat lukken ..en ik lees graag al je verhalen die je daar mee maakt lijkt me hardstikke leuk..heel veel succes! Kusx Linda

  • 07 Februari 2007 - 17:05

    Petra:

    Gelukkig dat je goed aangekomen bent. En natuurlijk: jij wilde naar Sint Maarten: heet heet en nog eens heet:P
    Je gaat toch zeker wel vers koken???:P Veel succes op de "warme" werkvloer

  • 08 Februari 2007 - 13:52

    Anne:

    Heej emma!!

    Nou ik ben blij dat je iig daar heel bent aangekomen!! En hier ist echt koud.. het sneeuwt hier nou al de hele dag en jij zit daar lekker in het zonnetje!! Ik heb mijn sollicitatiebrief btw bijna af dus mss zit ik vanaf september in curacao!! ook lekker in het zonnetje!! iig nog veel plezier maar da komt wel goed denk ik!! succes met werken!! xxx

  • 08 Februari 2007 - 14:57

    Tessa:

    Heeejjj Emma

    Vandaag is weer het zoveelste weeralarm.. gelukkig sneeuwt het niet mega veel in Zwolle.
    Ben blij dat je fijne reis hebt gehad, en dat alles nog goed bevalt!
    Veel succes met werken

    Doeggg Tessa

  • 08 Februari 2007 - 15:01

    Tessa:

    Heeejjj Emma

    Vandaag is weer het zoveelste weeralarm.. gelukkig sneeuwt het niet mega veel in Zwolle.
    Ben blij dat je fijne reis hebt gehad, en dat alles nog goed bevalt!
    Veel succes met werken

    Doeggg Tessa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emma

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 38539

Voorgaande reizen:

06 Februari 2007 - 07 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: