Vijf maanden Sint Maarten :) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Emma Helleman - WaarBenJij.nu Vijf maanden Sint Maarten :) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Emma Helleman - WaarBenJij.nu

Vijf maanden Sint Maarten :)

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Emma

29 December 2006 | Nederland, Amsterdam

Eej iedereen :) !!

Nou nog 5 weken en dan gaat Emma de lucht in. Ik vertrek namelijk 6 februari om 11.40 naar het mooie en warme Sint Maarten toe. Het is de bedoeling dat ik daar 5 maanden blijf en ik zal dan 7 juli weer in het kikkerlandje te vinden.

Tijdens die 5 maanden ga ik stage lopen bij het hotel Princess Heights ****(www.princessheights.com). Hier moet ik 40 uur per week verschillende activiteiten doen zoals het inchecken en uitchecken van de gasten, maar ze ook verwelkomen etc.

Ik heb al lekker een eigen huisje en auto die ik moet delen met een ander Nederlands meisje. Dus dat komt helemaal goed.

Ik ga jullie allemaal wel missen hoor :( !! Maar via deze site probeer ik jullie zal ik jullie proberen op de hoogte te houden en met jullie contact te houden :)

Doewiej x Emma

  • 29 December 2006 - 23:59

    Paul:

    he schatje, kzal jou ook zeker wel gaan missen maar weet zeker dat 't allemaal wel goed komt :D veel plezier in de zon :)

    khou van jou :D daag xxxxx

  • 31 December 2006 - 13:35

    Marliesjeee:

    Haihai, ook ik ga jou misssen :( maargoed zo kun je ons tenminste nog wel op de hoogte houden, en ons lekker jaloers maken met je mooie foto's!

    Doegggg kussx

  • 31 December 2006 - 14:11

    Angela:

    Heej meissie!! alvast veel plezier daar en ik ga je ook missen hoor!! maar ik verwacht natuurlijk wel een vette afscheidsparty heh?! ;)
    -xxx-

  • 02 Januari 2007 - 13:40

    Lisanne:

    Whoooee spannend!! Lekker naar Sint Maarten! Ben stiekem best jaloers op je hoor!
    Maar meid, alvast veel plezier en we houden contact!

    Liefsss

  • 03 Januari 2007 - 19:35

    Bram:

    Wat zou je doen als...? ;) Lekker in de zon jij, veel succes daar! :) Veel plezier ook, maar dat wel lukken denk k zo!
    xxx :)

  • 04 Januari 2007 - 13:14

    Rosalinda:

    Heeej meissie!

    Leuke site hoor :P Ik hoop dat we er een super leuke tijd van gaan maken!!

    Ik heb er in ieder geval echt heel erg veel zin in!!

    Tot 6 februari!!

    Liefs Rosalinda

  • 04 Januari 2007 - 14:16

    Anne:

    Heeej Emma,
    Ik ga jou goed volgen daar in sint maarten en als ik ooit veel centjes win kom ik wel ff langs;)Spreek je snel weer!! doei doei xxx

  • 18 Januari 2007 - 16:02

    Anke:

    Hoi hoi,
    Doe je een beetje voorzichtig met mijn geliefde klasgenootje? :D

    Hihi, ik wou jou ook nog ff heel veel plezier wensen!

    Ik vind het wel jammer dat ik niet ff langs kan komen vanuit Bonaire, helaas!

    Groetjes, Anke

  • 30 Januari 2007 - 21:30

    Sanne:

    Hey meis!
    Super veel plezier daar! Lekker genieten en ik zal hier af en toe eens een kijkje nemen! Want ben benieuwd wat je daar allemaal uitspookt;)

    Kussss

  • 01 Februari 2007 - 14:21

    Hetty:

    joehoe!! nog een paar dagen meid..spannend hoor! heel veel plezier daar..we contacten;)
    kuss

  • 05 Februari 2007 - 23:34

    Noor:

    Zo eindelijk een berichtje! Meis jij gaat lekker genieten en ik wens je heel veel plezier, we houden elkaar op de hoogte!

    Mijn site is noorinlondon.waarbenjij.nu,meld je even aan!

    Liefs!

  • 06 Februari 2007 - 15:35

    Nicole:

    Emmaaaa,hoe gaat het op St.Maarten?Lekker weer he.Moest wel aan jou denken toen we daar waren geland.Hier op Curacao is het geweldig.Heb het wel naar mn zin.Veel plezier verder en succes met je stage.
    ps: collyopcuracao.waarbenjij.nu

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emma

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 38350

Voorgaande reizen:

06 Februari 2007 - 07 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: