Een zonnige update :) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Emma Helleman - WaarBenJij.nu Een zonnige update :) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Emma Helleman - WaarBenJij.nu

Een zonnige update :)

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Emma

10 Februari 2007 | Nederland, Amsterdam

Eej lieve mensjes :)

Hier weer een berichtje van het warme en zonnige Sint Maarten..

Maar eerst: LANG ZAL HIJ LEVEN, LANG ZAL HIJ LEVEN, LANG ZAL HIJ LEVEN IN DE GLORIA, IN DE GLORIA, HIEPER DE PIEP HOERA!!

GELFEICITEERD FRITS!!

Maar even terug naar Sint Maarten. Ik had gisteren eindelijk mijn eerste dagje vrij samen met Rosalinda.. We zijn toen met onze super luxe auto naar Philipsburg gegaan. Ik ging toen voor het eerst in onze auto rijden en het is echt super handig zo'n automaat, vooral als je Emma heet en blond bent ;) Nou ongeveer ligt ons huisje 1kwartier van Philipsburg vandaan, maarja wij wannebe 'antillianen' doen er anderhalf uur over.. ANDERHALF UUR!!! Je denkt daar ff je auto neer te zetten, maar dat valt echt zwaar tegen..

Na die anderhalf uur zijn we dus eindelijk Philipsburg in gegaan, je hebt echt serieus backstreet(boys ;) haha) waar de armoede van af straalt en een frontstreet die bestaat uit hele mooie juweliers, alleen tja niet voor bij besteed dus.. We zijn toen aan de de boulevard gaan zitten, met echt een super uitzicht.. Nadat we dat een beetje hadden gezien, gingen we weer in de 35 graden terug naar onze auto.. Ondertussen al zo lekker als twee gegrilde kipjes kwamen we aan bij de auto.. We gaan zitten in onze auto, doen hem aan, doen hem aan, doen hem aan, doen hem aan, doen hem aan.. Na vijf keer proberen, deden we het nog maar eens vijf keer ;) maarja natuurlijk geen beweging in te krijgen.. We zijn toen een ziekenhuis ingelopen en vroeg of iemand onze auto kon reanimeren. Gelukkig was er een lieve bewaker die magische handjes had, want toen die kerel bij ons in de auto ging zitten startte die dus spontaan..

Na dit spannende avontuur ;) zijn we naar Mullet Bay gegaan.. Echt zo'n picture perfect strand en dan echt: zon, blauwe heldere zee, wit strand, emma en palmbomen echt alles was er :) Het was echt heel mooi, zat me ogen uit te kijken.. De zee was ook echt super, lekker verkoelend en flink wat golven.. We zijn toen maar rond een uur of half 5 naar huis toe gaan rijden, omdat we namelijk om 7 of 8 uur een date hadden met onze baas en wat andere collega's.. Nou dan denk je, ik ben zo thuis.. Maar nee tuurlijk niet, het is hier gewoon typisch Nederlands; 2 uur lang in de file, omdat er een ophaalbrug open stond.. Dus we waren weer te laat, maarja we hadden wel een goede reden, die ik nu eindelijk een keer kan gebruiken, namelijk: de brug stond open ;)

We zijn toen 's avonds naar Greenhouse gegaan met het werk, daar hebben we een beetje zitten chillen en wat gegeten. Ook hebben we een beetje de opdracht besproken die we moeten gaan doen.. Ik zag er in het begin wel een beetje tegenop, maar het was heel leuk geworden en het eten was echt super..

Hierna zijn Rosalinda en ik naar Lady C. gegaan, echt geweldig barretje, dat drijft op het water volgens mij en waar een boot aan vast zit waar je je drinken kan halen.. Nou we zaten twee minuten en waren toen omringt door 15 Nederlandse stagaires ofzo en dat werden er langzamer hand ook steeds meer.. Het was echt in een woord geweldig.. Ik kon weer heel gezellig 'brabants' praten ;) met de matties uit brabant en er is zelfs een idee ontstaan om hier gezellig brabants carnaval te vieren!! Geweldig toch :) Na een tijdje zijn we naar huis gegaan, want je ik moest vandaag toch gewoon weer werken..

Thuis werden we verwelkomd door onze mooie VERSTOPTE wc, maarja de plicht roept ook dus we moesten naar de wc. Ik met me stomme kop trek door en tadaa; een hele watersafari in huis, kan gezellig zijn, maar niet met zo'n lucht!! Duw wij om half 4 's nachts aan de poets, had eigenlijk andere plannen maarja..

Nou vandaag heb ik weer gewerkt.. Het was echt leuk, het wordt volgens mij steeds leuker.. In het begin viel het wel een beetje tegen, maar ik word echt nu overal bij betrokken en moet nu echt ook gewoon naar mensen / bedrijven bellen dus dat is wel leuk en ik vind het ook niet eng :)

Maar ik ga zo weer slapen en heb morgen weer lekker een dagje vrij en ga waarschijnlijk met wat meiden naar Mullet bay weer :)

doegdoeg dikke negerokus ;)

-xxx- emma

  • 11 Februari 2007 - 10:31

    Caro:

    Joehoe ik ben de 1e met n reactie!!nou meid klinkt allemaal erg leuk!!!ik ben jaloers...gelukkig kan mijn laptop nu even de foto's van jou niet openen, anders was ik nog groener gaan zien van jaloezie!!!mooi dat t werk zo goed bevalt!!!
    hier in breda regen regen regen!!maar wij hebben natuurlijk carnaval!!!!heb er nu al zin in!!ik zal je op de hoogte houden van de spannende verhalen die dan gaan gebeuren......
    dikke kus Caro

  • 11 Februari 2007 - 11:05

    Noor:

    Emma!

    Nou dat doe je goed hoor! je bent lekker aan t genieten zo te zien...!

    Ik wens je heel veel plezier...ene heb je al BN' s gezien, die blijken veel in ST. Maarten te komen!

    Kus!

  • 11 Februari 2007 - 11:30

    Paul:

    haai schatje :)

    mooi dat 't werk steeds beter begint te bevallen :) dan zit je tenminste ook met een beetje lol op je werk :)
    naja blijf daar maar genieten he :)

    khou van jou :)
    heel veel kusjes

  • 11 Februari 2007 - 13:30

    Tessa:

    Hejj Emma

    Ik lag me eigen slap om al die dingen... das ook echt zo krijg je zon auto niet gestart... haal je er iemand bij doet hij t meteen haha! en lekker wc ontstoppe, je vermaakt je daar wel!
    doeggg Dikkuss

  • 11 Februari 2007 - 14:20

    Kim En Ben:

    Hoi Emma,

    Kijk, wat een heerlijk verhaal om te lezen. Je moet een nieuw avontuur zijn tijd geven, maar als ik dit zo lees dan gaat het goed komen! Dadelijk ken je zoveel mensen op het eiland dat je zo veel plezier krijgt dat je ons begint te vergeten... nouja, vergeten. Ik ben in iedergeval heel jaloers hoor; witte stranden, goed temperatuurtje, werken op een snelheid die wij hier niet kennen (oftewel geen gehaast, het komt vanzelf). Blijf dingen ondernemen, mensen ontmoeten en geniet van elke minuut dat je er bent. Voordat je het weet zit je weer in Nederland.

    Liefs Ben en Kim x

  • 11 Februari 2007 - 22:36

    Linda:

    hey meissie!!
    ik ben echt zo jaloers hihi:) super foto's..en maar genieten daar he! echt leuk..
    ook echt heel blond dat je de auto niet kon starten hihi maar wel leuk:)
    geniet ze
    kus linda

  • 12 Februari 2007 - 17:08

    Anne:

    Heej emma!!
    wouw die foto's!! ik ben echt stinkend jaloers!! jij zit in de zon en wij zitte hier thuis mooi in de regen te koekeloere...
    Fijn dat je stage nu beter bevalt en het komt helemaal goed met jou daar da heb ik al gezien!! haha Ik ga iig wel lekker carnavalle en ik zal er wel eentje op jou drinke!;)
    xxx

  • 12 Februari 2007 - 20:42

    Hanny Arnold En ....:

    Hoi Emma,
    Leuk om je zo te kunnen volgen en wat een mooie fotos. Maak ons niet te jaloers...wij gaan do. naar Lanzarote, hopelijk schijnt daar ook de zon!!
    Heel veel werkplezier en doe je best. Tot ooit

    Groetjes Arnold en Hanny, Barry, Lianne en Remco.

  • 14 Februari 2007 - 13:12

    Sanne:

    Hey meis!
    Ziet er echt heerlijk uit allemaal. Wat een mooie foto's ook! Lekker genieten daar zo te zien:)
    Heel veel plezier en succes verder!
    Kus Sann

  • 14 Februari 2007 - 15:45

    Mari&Petra:

    He Emma, wat een leuke foto's. Hier regent het alweer voor de zoveelste keer dus je snapt dat wij ook wel een beetje van die zon willen. Fijn dat het wat leuker wordt op je werk, maar ja, zoiets moet natuurlijk ook groeien.
    Groetjes uit ons natte Nederland.............

  • 15 Februari 2007 - 18:38

    Angela:

    Dag Emma, zie dat je je wel vermaakt hier op St.Maarten he! Ga je vrijdag nog naar Philipsburg stappen? Ik zie je sowieso bij het Heinekenfeest zaterdag oke? Ik zal je nog een mailtje sturen met de info, maar jullie moeten wel komen, wordt volgens mij leuk feest. Maar ik heb je mailadres niet om je de mail te sturen. Laat je die ff achter? Groetjes Angela ( vorige week elkaar ontmoet bij Lady C)

  • 18 Februari 2007 - 13:25

    Stephanie:

    Hey Emma!!
    Hoe gaat het met je? Aan de verhalen te lezen wel goed :-) Het ziet er echt heel erg relaxed uit daar!! Succes op je stage verder en geniet van het lekkere weer!!

    Doei xus stephanie

  • 18 Maart 2007 - 12:51

    Mari&Petra:

    He Emma, hoe is het nu. Niet meer grieperig? Zag op de weersvooruitzichten dat het beter werd.Hier wordt het na alle zonneschijn weer minder dus het zal wel jou kant op komen. Leuke foto met Prins Maurits. Groetjes en blijf maar leuke foto's en verhalen plaatsen. Liefs Mari&Petra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emma

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 38536

Voorgaande reizen:

06 Februari 2007 - 07 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: