I'm loving it :D - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Emma Helleman - WaarBenJij.nu I'm loving it :D - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Emma Helleman - WaarBenJij.nu

I'm loving it :D

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Emma

19 Februari 2007 | Nederland, Amsterdam

Eej lieve mensen!!

Het is wel weer een keer tijd voor een berichtje en heb er nou ook eindelijk een keer tijd voor..

Het werk begint steeds leuker te worden hier en heb nu ook eindelijk mijn opdracht gekregen, ik moet de touroperators updaten met hun sites, brochures etc etc en het zijn echt mega veel touroperators dus daar ben ik wel even mee bezig.. Ik moet ook nog een andere opdracht maken en dat gaat vooral over het standardiseren, zo moet ik kijken welke safe beschikbaar is, welk servies leuk is echt vind het hele leuke opdrachten.. Daarbij moet ik dan ook nog de gewone dingen doen; mensen in en uit-checken, zowel in het echt als in het systeem, formulieren klaar maken, reserveringen plaatsen, telefoontjes aannemen etc.. Moest gisteren zelfs ff 2 uur het kantoor in mijn eentje runnen, ging in een keer alles piepen en knipperen.. Dacht dat ik een hartverzakking kreeg, maar was gelukkig alleen maar de stroom die uitviel.. Voel me al een echte werkneemster ;) Alleen de tijden zijn af en toe rot, zo moet ik af en toe werken van 9 tot 8 of van 10 tot half 9 etc.. Maar hierbij komt wel dat ik 2 dagen in de week vrij ben en hier maak ik natuurlijk ook flink gebruik van ;)

Zo ben ik vorige week zondag naar Maho beach gegaan met Nederlandse stagiaires, hier landen alle vliegentuigen.. Echt het is echt super leuk om te zien, maarja als er eenmaal weer een vliegtuig vertrek, vlieg 10.000.000 meter de lucht in en 10.000.000 km de zee, maar je moet er iets voor over hebben ;) Helaas moest ik nu voor het eerst ook mensen uitzwaaien, toch wel een beetje een raar gevoel, maarja er komen natuurlijk ook weer nieuwe voor terug ;)

Ben woensdag was ik vrij en ben toen heel het eiland gaan verkennen met de auto en dat heb ik allemaal kunnen vinden in me eentje, ben trots op mezelf hahaha ;) Hierna heb ik nog lekker liggen luieren op het strand ‘le gallon’ echt een heel mooi rustig strand.. ’S avonds ben ik met veel Nederlandse stagiaires naar de soggy’s geweest, echt geweldige tent, midden in de haven, ben verliefd ;) Daar hebben we toen met zijn alle gezeten en we zijn toen richten de Chinees gegaan, jaja die kennen ze hier ook.. Waren net sardientjes in een blikje, maar het paste gelukkig net allemaal in de Chinees.. Nou die mensen wisten natuurlijk niet wat ze overkwam met zo’n drukte en heeft ze de bestelling 4 x op moeten nemen vier keer!! Volgens mij gewoon een keer in het Nederlands, een keer in het Engels, een keer in het Chinees en een keer in het Papiamento ;) maar ja we kregen het eten en het was echt in een woord super en we waren al voor 8 dollar p.p klaar, dat is dus echt wel beters..

Vrijdag was ik weer vrij ( wat heb ik het toch slecht ;) ) en ben toen Philipsburg in gegaan, natuurlijk net als de vorige keer ben ik weer een half uur bezig met de parkeer plaats, maarja dat kan ook niet anders dan op zo’n klein eilandje en met mijn mega auto Hier heb ik ff inkopen gedaan voor de twee verjaardagen van Sara en Steven van die avond en ben toen naar het Oriented beach gegaan; sow mensen dat is echt een heel gaaf strand.. Ik had het weer goed getroffen natuurlijk, want ik kreeg een gratis bedje en gratis drinken, beter kan je het niet hebben.. ‘s Avonds had ik echt een super feest, heb zo veel mensen leren kennen en het was echt gewoon super gezellig.. Het voelde zelfs echt Brabants daar ;) want op het eind van de avond kwamen de liedjes al van: ‘Blonde haren blauwe ogen’, ‘Ik loop hier alleen in een te stille stad’, ‘Had ik maar iemand om van te houden’ etc. etc. etc. Echt wij vieren hier ook een beetje carnaval ;)

Gisteren heb ik toen weer een date gehad met heel de groep, weer in de soggy’s.. Hier was een groot feest voor alle Nederlandse stagiaires op het eiland georganiseerd door Heineken.. Was echt een Caribisch feestje tot in de vroege uurtjes.. Alleen toen kwam ik thuis en wat zag ik daar; een nieuwe huisgenoot; ;genaamd gekke gekko!!! Vind het echt super leuke beesten, maar zo’n race ding hoef ik niet in mijn huissiej ;) Maarja hij is nu al weer een dag vermist, dus volgens mij heeft hij de luxe villa verlaten :(

Morgen ben ik weer (!!!) vrij en dan ga ik met Fieke en Berber naar Pinel, dat is een klein mooi eilandje waar je met de boot naartoe moet, dus heb er wel zin in :) Wil echt bruin worden, maar volgens mij hou ik het nu toch maar even op rood…

We krijgen trouwens ook een nieuwe auto, de andere is namelijk in een keer heel erg aan de korte kant ;) haha nee hoor geintje.. Ja okeej we hebben er hier al een aantal deuken in gereden, dit komt door die magische drempels die hier in een keer verschijnen en die je dan net niet ziet ;) Maar we krijgen alsnog een nieuwe, omdat de baas dat nodig vond, dus hebben wij nu onze mega luxe auto verkocht voor 3000 dollar, zal hem missen de schat.. Maar daarvoor in de plaats krijgen we een mooi wit koekjestrommel exemplaar, dus ben benieuwd..

Nou iedereen ik spreek jullie heel snel weer :) laat trouwens ff weten hoe het is met de carnavallers onder ons.. Ben benieuwd naar de verhalen:)

Doegdoeg xxx Emma

  • 19 Februari 2007 - 05:22

    Marjolijn:

    Hey Emma!

    Lekker leventje daar op dat zonnige eiland als ik het zo lees! Heerlijk hoor. Lekker genieten want voor dat we het weten is het weer om en zitten we weer te stressen voor een stom school project;-) Hier in Sydney is het ook nog steeds heel leuk. Dat gevoel van verbranden ken ik, ik heb ook al een paar keer als tomaat rond gelopen..Nou meis, heel veel plezier en hou het rustig op de feestjes ( niet teveel konten knijpen :-P)

    Liefs Mar!

  • 19 Februari 2007 - 11:15

    Paul:

    haai schatje :)

    beter dat je eindelijk leuk werk krijgt :)dan begint 't echt ergens op te lijken :) je hebt wel mazzel dat je zo veel vrij bent, en wij al 't zware werk maar doen, carnaval viere, uitslapen etc ;)

    nja ik ga me omkleden en verder feesten :P

    khou van jou schatje :) daag tot snel :)

    ps, hoe kun je die bak voor 3000 euro verkopen :S ;)

  • 21 Februari 2007 - 14:46

    Bram:

    Wat heb je het idd toch slecht :P haha, njah van mij zul je in elk geval geen dikke verhalen horen over Carnaval, ben maar 2 dagen weggeweest ;) Héé, ik spreek je snel op msn :) Veel plezier met je vrije dagen:P

  • 21 Februari 2007 - 18:14

    Anne:

    Heej emma,
    Fijn om te horen dat je het steeds beter hebt daar!! en die foto met dat vliegtuig das echt nie normaal!! haha..
    Ik zit hier nou hartstikke lam met een dikke kater.. pfff.. maar mijn 5 dage carnaval waren echt super dus daar heb ik graag een katertje voor over!! meid nog veel plezier en niet te ruig daar he!;) liefs xxx

  • 21 Februari 2007 - 20:34

    Angela:

    Ik heb je niet gezien op het Heineken feest?
    Jammer...maar vond je wel gezellig? groetjes!


  • 22 Februari 2007 - 19:10

    Lin:

    hey meissie!
    ik zie wel dat je het goed hebt..dat wordt nog alleen maar beter hoop ik voor je:) het zijn de mooiste tijden van je leven zeggen ze weleens dus geniet er maar van! KusX Lin

  • 27 Februari 2007 - 20:29

    Yvonne:

    Jaja, als oud PH - stagiaire is het heerlijk jullie verhalen te lezen! Goed om te horen dat jullie het naar je zin hebben, maar wel heel gek om jullie te zien in 'ons' huisje, en achter mijn computer..! Geniet ervan, de werkelijkheid in Nederland is een stuk minder leuk! Groetjes aan iedereen daar vanuit Breda (oranjeboomstraat!)
    Liefs, Yvonne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emma

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 38360

Voorgaande reizen:

06 Februari 2007 - 07 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: